تعاونی تامین نیاز کشوری پیشخوان دولت

ارائه دهنده کشوری خدمات در دفاتر پیشخوان دولت

امروز چهارشنبه  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ارائه ۴خدمت دیگر صندوق بازنشستگی کشوری در دفاتر پیشخوان دولت
۱۴۰۲/۰۹/۲۸

ارائه ۴خدمت دیگر صندوق بازنشستگی کشوری در دفاتر پیشخوان دولت

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری از ارائه ۴خدمت دیگر این صندوق در دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، حمیدرضا رضوانی امروز (یکشنبه) با بیان اینکه ارائه خدمات صندوق بازنشستگی کشوری در دفاتر پیشخوان دولت در ۳فاز برنامه ریزی شده است، گفت: در مرحله اول تا پایان سال ۱۳۹۹، ۵ خدمت شامل چاپ فیش حقوقی، چاپ حکم، صدورگواهی کسر از حقوق ، پاسخ به استعلامات وام ضروری و وام ازدواج و همچنین استعلام بازنشستگان خارج از کشور در دفاتر پیشخوان دولت به بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری قابل ارائه شد.

وی در مرحله دوم که در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ اجرایی شده است به افزودن ۴خدمت دیگر اشاره کرد و گفت: هم اکنون خرید بیمه نامه شخص ثالث بیمه ملت، خرید خدمات امدادخودرو ویژه بازنشستگان، افزایش و کاهش افراد تحت تکفل بیمه تکمیلی درمان و صدور گواهی مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق در دفاتر پیشخوان دولت سراسر کشور قابل انجام است.

او با بیان اینکه خرید بیمه نامه شخص ثالث بیمه ملت به صورت آنلاین از طریق سایت با شرایط تخفیفی و تقسیطی هم امکان پذیر است، افزود: در تلاشیم تا همزمان با توسعه الکترونیکی هر خدمتی توسط بیمه ملت، انجام آن را ازطریق دفاتر پیشخوان امکان پذیر سازیم.

رضوانی با اشاره به اینکه لیست دفاتر پیشخوان دولت در سایت sabasrm.ir در بخش «ارتباط با ذینفعان» و همین طور در اپلیکیشن صبااَپ قرار داده شده است، گفت: ذینفعان می‌توانند با مراجعه به این سایت، از نشانی نزدیک ترین دفاتر به محل زندگی شان مطلع شوند.

امتیاز شما